NeviaTDI

Utolsó kommentek:

Jankovics István7878 2021.10.16. 00:21:36

Üdv! Bár ez nem egy mai bejegyzésed, de ha mégis elolvasod érdekelne, hogy segítenél- e vásárolni egy jó dieselt, természetesen nem ingyen kérem, megfizetném és megköszönném. ijankovics@freemail.hu Írj ha érdekel!

Bejegyzés: Forgóelosztós adagolók mechanikus hibái

Pól 2021.01.29. 20:48:51

Sziasztok!
VW T4-be az 1.9 ABL TD helyett szeretnék egy AHU TDI-t mechanikus adagolóval tenni. Az ABL torokját és turbóját tenném rá mert az fér el a motortartó konzol miatt. Nem terveztem tenni rá töltőlevegő hűtőt. Nem kell nagy teljesítmény, megelégednék 80-90 LE-vel és biztos, gazdaságos kultúrált üzemeléssel. Ehez mit tegyünk az adagolóba? Azt gondoltam hogy a motorszám miatt az AHU belsejét átszerelném az ABL blokkba, állítólag ugyan az a blokk. Szerintetek fog ez így jól működni?

Bejegyzés: Bevezetés a TDI építésbe

komaskoam 2020.02.02. 11:48:37

van egy skoda 1.9 sdi autó amejnek az adagolója alapjáraton dadog es a sebessé visszavételnél is ugrál milehet a problémája.

Bejegyzés: Mechanikus adagoló működése #1

fercsi50 2019.12.30. 14:51:52

@Mark_____8: Meg lett e a hiba oka?

Bejegyzés: Mechanikus adagoló működése #1

SoosBala27 2019.12.18. 20:54:48

Szia, először is rengeteget segítettél! Egy terepjárót,-pontosabban suzuki smurait építek 1.9tdi mechanikus adagolóval, amíg nem lestem meg a blogodat addig nem sok fogalmam volt az adagolókhoz, de most már majdnem minden világos, nagy köszönet!
Remélem nemsokára jön a folytatás!

Bejegyzés: Mechanikus adagoló működése #5

Balazs És Emoke Kanabé 2018.06.27. 22:25:28

Sziasztok. Van egy vw golf 3 1.9TD- m. Van vele egy olyan bajom, hogy nem megy 120-nál gyorsabbat ha fejre állok sem. A turbo jol tölt. Nem fütyül rendben van. Tudna valaki segiteni hogy hol keressem a hibát?? Ja és még az hogy majdnem semmi füst. És ez aggaszt. Köszi elöre is a segitséget.

Bejegyzés: D, TD, SDI, TDI. Melyiket szeressem?

levi.007 2018.04.25. 08:26:01

Szia!!
".5 V6 TDI adagoló problémám vam. A VCDS a 01376 os kódot ír. Az adagolo fordulatszámát nem látja. Hogy lehet ezen segíteni??
Nagyon örülnék, ha tudnál segíteni.
kondics1971@gmail.com

Bejegyzés: Mechanikus adagoló működése #4

Gergő Szalóki 2018.03.08. 01:43:21

Hello én kérdeznék ...wv vento aaz 1.9 TDI bosch adagolóm amin a gázkar tetején a rugón egy valmi kapcsoló vagy érzékelő van helyes beállítást nem tudom ....vezérlés csere és adagoló csere volt mert előtte sem volt igazan jó egyik nap meg nem is indult már ...nem indul se dúsító vall sehogyan adagoló le le levegő södül hiába légtelenítem ac pumpát kapott beröffen kb 4 másodperc felpörög utána le áll mágnes kapcsoló kattan plusz áram roll de gyújtáskor nem igazan hallom 4 ízitó gyertya 1 ami nehezen ízit adagoló döllés szög hógy van ??... vagy mi lehet ? már fogal mam sincs már ...köszönöm előre is

Bejegyzés: Mechanikus adagoló működése #2

solyom1234 2018.02.22. 15:26:15

Udvozlom !Szep napot ! Nekem egy 98 as kiadasu 63 loeros turbo nelkuli 1.9 es motoral szerelt golf 3 as dizel variantom van Es egy olyan furcsasagal talalkozom mostanaban a szemelygepjarmu inditasanal Hogy meg hideg a motor addig pocre gyulad De amikor man meleg a motor akkor hosszaban kell az indito motort fogatni mire begyulad On szerint ennek a hatamogott a nyomo elem kopasa alhat ? Ha igen akkor csak a nyomo elemet magaban lehet e cserelni ? Avagy egyut kell a nyomo elemet az eloszto fejel avagy az egesz adagolot kell cserelni ? Valaszat elore is megkoszonom !

Bejegyzés: Mechanikus adagoló működése #2

hacsi88 2017.12.29. 07:19:34

Üdvözlöm!
A kérdésem az volna önhöz, hogy van egy A corsa-m 1.5 szívó D. Télen hideg motornál kétszer izzítok majd pöccre indul és szépen ketyeg kb 10-15 másodpercig ezután mintha 1 vagy 2 henger leállna remeg és égtelenül füstöl. Fél gázzal életben tudom tartani. Így telik el 1-1.5 perc ezután minden rendben. Ha kicsit langyos a motor, indítás után nincs hiba. Én laikusként az adagoló dúsítójára tippelnék. Izzítók újak és jól működnek. Válaszát előre is köszöm!

Bejegyzés: Mechanikus adagoló működése #2

Novák Róbert 2017.11.14. 16:46:55

Üdvözlöm kérdésel fordulnék önhöz golf 2 16d adagolon cseréltem felsö részen tömitést azota alapjaraton szépen jar ha gazt adok leàl ötlet esetleg?

Bejegyzés: Mechanikus adagoló működése #2

Sándor Antal 2017.05.25. 14:38:52

Udvözlöm
A kérdésem a következö.A fustcsavar állitási lehetöségei,és következményei
Ez egy TD mechanikus adagolo

Bejegyzés: Mechanikus adagoló működése #2

Nevia 2017.03.03. 20:13:38

@Botás János: Az adagoló szárnylapátos szivattyúját érdemes átnézni, ha a külső gyűrű fordítva lett felrakva, akkor nem szív. Ejtőtartályt kell rákötni közvetlenül az adagolóra, én egy levágott tetejű kibelezett üzemanyagszűrőt szoktam használni erre a célra egy 8-as belsejű gázolajcsővel. A tartályból alapjáraton adagolótól függően fél perc-perc alatt kell eltűnnie az anyagnak. Ha visszabugyog és nem szív, akkor lehet szerelési hiba a szivattyúnál vagy szennyeződéstől megkarcolt adagolóház is, ami miatt a szivattyú nem tudja tartani a nyomást.

Bejegyzés: Mechanikus adagoló működése #2

Botás János 2017.03.03. 16:23:04

Üdv!
Kicseréltük a tömítéseket!Hideg motornál szépen is jár,de ha felmelegszik,akkor csökken az alapjárat,és fokozatosan meg áll a motor.Azután megint légteleníteni kell .Mintha vissza dolgozná a gáz olajat. Valami más baja is lehet az adagolónak?

Köszönöm válaszát!

Bejegyzés: Mechanikus adagoló működése #2

Nevia 2017.02.25. 13:21:42

Én erősen ajánlom a teljes tömítéscserét, ha már folyik egy helyen. Garantáltan el van keményedve és repedezve a fejszelep két O-gyűrűje is ami a háznyomást szabályzozza. Az előtöltésállító dugattyű kupakja alatti tömítések is ereszteni fognak, ha csak egy tömítés lesz cserélve. Általában 1-2 hét után a leggyengébb tömítés fog engedni a nyomóelem gyűrűjének cseréje után.

Bejegyzés: Mechanikus adagoló működése #2

Botás János 2017.02.25. 08:56:13

Tisztelt Péter!
Segítségét szeretném kérni.

Bosch 0460414073 adagoló hibája, hogy járó motornál a nyomóelemnél csepeg a gáz olaj. Én a tömítésre gyanakszom!

Azt szeretném megkérdezni, elég csak a nyomóelemet levenni, (mivel 4 imbusz csavar fogja) , hogy kicseréljem a tömítő gyűrűt, vagy utána ezt nem tudom rendesen vissza tenni a helyére. Ön szerint ezt meglehet csinálni ? Mert az egészet nem szeretném piszkálni!
Köszönöm előre is a segítségét!

Bejegyzés: Mechanikus adagoló működése #2

Csicsely Péter Pál 2016.12.05. 17:55:17

Kedves Író!
Kérdéssel fordulnék önhöz.
Nekem 1.9 Tdi motoron elektromos Bosch adagoló van (A képek alapján a második)
Nemrég voltam adagolósnál tömítést cseréltetni, jelezte nekem hogy az egyik nyomó rugóm (gondolom a 2 vastagabb-ból az 1-ik) el van törve.. Teljesítmény romlást észrevettem az autónál de nem tudom hogy ez ennek a rugónak a rovására írható-e.? sajnos elég rossz véleménnyel vannak a bizonyos szerelő-ről és nem tudom eldönteni higgyek-e neki vagy sem..

Bejegyzés: Mechanikus adagoló működése #2

Mark_____8 2016.12.05. 00:17:35

@csaba780825: ugyan ez a problemam nekem is.. Sikerult megoldast talalni a dologra?

Bejegyzés: Mechanikus adagoló működése #1

Károly Técsi 2016.08.02. 08:47:17

Helló! Kérdezni szeretném, a bosch mechanikus adagoló forgásiránya megváltoztatható e?

Bejegyzés: Mechanikus adagoló működése #2
süti beállítások módosítása